
تمامی مقالات و آموزشهای هورافیک در زمینه های مختلف برندسازی، طراحی، بازاریابی، رشد کسب و کار، تبلیغات، طراحی لوگو و خیلی دیگر از مطالب دیگر به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا با هم رشد کنیم و موفق شویم.

چگونه ماهیت برند خود را تعریف کنیم
در این مقاله قصد دارم تا شما را با ماهیت برند آشنا کنم. تعریف ماهیت برند یکی از مهمترین قدم هایی است که شما به عنوان صاحب کسب و کار باید آن را اجرا کنید. ماهیت برند، هسته مرکزی برند شما را به مخاطبانتان نشان میدهد. همچنین باعث میشود تا شما از رقبایتان متفاوت تر به چشم بیایید. در ادامه به شما نشان می دهم که چگونه ماهیت برندتان را بشناسید و تعریف کنید.

چگونه برای استارت آپ جدید استراتژی بچینیم ؟
اگر شما هم قصد راه اندازی یک استارت آپ جدید دارید و می خواهید بدانید چطور برای استارت آپ استراتژی تدوین کنید با من همراه

چگونه برای یک کسب و کار جدید لوگو طراحی کنیم
اول از همه به شما بابت شروع یک کسب و کار تبریک میگم. مطمنئناً یکی از اولین اقدامات برای شروع کسب و کار طراحی لوگوی

۱۵ نکته مهم برای برندینگ و بازاریابی
توی این مقاله سعی کردم تا نکات مهم برندینگ و بازاریابی یا سوالاتی که زیاد از من در این مورد پرسیده میشه رو براتون بیارم.

چگونگی انتخاب پالت رنگی برای برند خود
انتخاب پالت رنگی برای برند به بهترین شکل برای کسب و کار با استفاده از این راهنما می فهمید که چگونه پالت رنگی با روانشناسی رنگ داشته باشید.

چگونه یک لوگوی خوب طراحی کنیم
طراحی یک لوگو خوب خاص و استاندارد نیازمند نقشه راه طراحی یک لوگوی خوب است که هر برند به آن نیاز دارد تا بداند چگونه یک لوگو طراحی کنیم

چگونه هویت بصری برند را بسازیم
طراحی و ساخت هویت بصری برند یکی از اولین و مهم ترین مراحل برندسازی است که می توان به راحتی آن را انجام داد و با هزینه پایین برند ساخت

بهترین وب سایت ها برای الهام گرفتن طراحی نمونه کار گرافیک
آیا شما یک طراح گرافیک هستید و به دنبال الهام گرفتن برای نمونه کار گرافیک آنلاین خودید؟ ما یک لیست انتخابی از بهترین وب سایت

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای طراحی برند شما ۱۴۰۱
اگر به دنبال استفاده از بهترین برنامه های ساخت لوگو برایدریافت لوگوی برای کسب و کار خود هستید، جای درستی آمده اید. بسیاری از صاحبان

چگونه از تصاویر خلاقانه برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید ؟
در این مقاله سعی شده تا استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار را بررسی نماییم. رشد کسب و کار معمولاً مستلزم یک جریان

چرا باید از موشن گرافیک در بازاریابی خود استفاده کنید؟
در این مقاله سعی میکنیم تا به شما بگوییم چرا باید از موشن گرافیک در بازاریابی استفاده شود. بازاریابی محتوایی چیست و چقدر هزینه در

مدل کسب و کار چیست ؟
در این مقاله سعی داریم به طور خلاصه ولی کار آمد توضیح دهیم که مدل کسب و کار چیست ؟ تعریف مدل کسب و کار،

۸ نکته برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق
قبلا هم در مورد نکات مربوط به ایجاد و پیشبرد یک کسب کار آنلاین موفق صحبت کرده ایم. امروز میخواهیم در مورد راه اندازی یک

۶ راه برای بهبود کسب و کار کوچک
کسب وکار خود را به سطحی بعدی ببرید. در این مطلب ۶ راه برای بهبود کسب و کار کوچک را به شما خواهیم گفت. تنها

نکاتی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین موفق
راه اندازی یک کسب و کار می تواند دلهره آور باشد، چه برسد به کسب و کار آنلاین باشد. در حالی که کسب و کار

۶ راه برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر فشار تورم
بیایید به شش راه برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر تورم و اطمینان از سوددهی آن نگاه کنیم. تورم همچنان سر

فرآیند ۶ مرحله ای ساده برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک
اگر راه اندازی یک کسب و کار را در مراحل کوچک تجزیه کنید، می تواند آسان تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

بهترین راه برای انتخاب یک نام تجاری
هنگام راه اندازی یک کسب و کار، یکی از اولین چیزهایی که باید انتخاب کنید، نامی برای برندتان است. پیدا کردن اسم خاص و به

راز برندسازی شخصی : چرا مهم است
برای هر کسی که در حال توسعه حرفه خود است، یکی از چیزهایی که واقعا می تواند نتیجه دهد، برندسازی شخصی است. وقتی این نوع

چرا برندسازی مهم است؟
برندسازی در بازاریابی چیست؟ چرا برندسازی مهم است؟ برای جواب به این سوال اول برندینگ را تعریف میکنیم. برندسازی فرآیند ایجاد یک درک قوی و

صدای برند چیست؟
صدای برند راهی است که شما با مشتریانتان صحبت می کنید و این صدا از طریق سبک ارتباطی برند شما تعریف می شود. صدای برند

تفاوت میان برندینگ و طراحی گرافیک
طراحی گرافیک و برندینگ برند یک کلمه کثیف است! . بله درست خواندید برند یک کلمه کثیف است و این به خاطر سوء استفاده و

۴ نکته برای ساخت برند شخصی که باید بدانید
برای کار آفرینان، به ویژه کار آفرینان جوان هیج کلمه ای مانند “برند شخصی” اهمیت ندارد. شما در حال راه اندازی یک شرکت هستید ،

هزینه راه اندازی کافی شاپ
امروز قصد داریم تا به راه اندازی کافی شاپ به چشم یک کار استارت آپی نگاه کنیم . فرض کنید شما می خواهید یک کافی

بازاریابی چیست؟
بازاریابی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که یک شرکت برای ارتقاء خرید یا فروش یک محصول یا خدمات انجام می دهد. بازاریابی شامل