برنامه های ساخت لوگو

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای طراحی برند شما ۱۴۰۱

اگر به دنبال استفاده از بهترین برنامه های ساخت لوگو برایدریافت لوگوی برای کسب و کار خود هستید، جای درستی آمده اید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار جدید حس می کنند که وقت کافی برای نشستن مقابل کامپیوتر و طراحی لوگو را ندارند.

پس چگونه می‌توانید ظاهری حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، وقتی که مشغول دویدن در اطراف و تلاش برای انجام هر کار دیگری هستید؟

خوشبختانه، یک پاسخ آسان وجود دارد. استفاده از برنامه های ساخت لوگو هنوز یک گزینه عالی است – آن هم با برنامه های تلفن همراه!

چرا یک اپلیکیشن موبایل را انتخاب کنید؟

برخلاف سازندگان لوگوی معمولی که با استفاده از دسکتاپ و ویندوز ساخته می‌شوند، برنامه‌های سازنده لوگو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای هر صفحه کوچکی مناسب باشند. آنها کاملاً رسپانسیو هستند که برای صفحه نمایش کوچکتر بهینه شده اند بدون اینکه کیفیت طراحی را به خطر بیندازند. و اکثر برنامه‌ها همین ویژگی‌هایی را ارائه می‌کنند که همتایان مبتنی بر وب خود برای طراحی لوگوها انجام می‌دهند.

همچنین، زمانی که لوگوی خود را روی موبایل طراحی می‌کنید، از قبل ایده‌ای خواهید داشت که لوگوی شما در صفحه‌نمایش موبایل دیگران چگونه خواهد بود (چرا که احتمالاً اکثر مشتریان بالقوه شما ابتدا با کسب‌وکار شما در موبایل آشنا می‌شوند.).

اگر تصمیم بگیرید که از یک سازنده آرم “معمولی” از تلفن خود استفاده کنید، ممکن است نتوانید نمایش دقیقی از لوگوی خود را در حین طراحی مشاهده کنید، چرا که در مقیاس به آن نگاه نخواهید کرد. بعلاوه، سازندگان لوگو که برای دسکتاپ . مرورگر طراحی شده اند، اغلب دارای باگ هستند و استفاده از آنها در تلفن شما دشوارتر است.

بنابراین، ما برخی از برنامه‌های طراحی لوگو مورد علاقه خودمان را بررسی کرده‌ایم تا به طراحی لوگو آسان‌تر و حتی سرگرم‌کننده کمک کنیم!

چگونه برنامه ها را بررسی می کنیم؟

در زیر، در مورد برترین برنامه های سازنده لوگو که در حال حاضر در اندروید یا iOS موجود هستند، خواهید خواند. مانند هر چیز دیگری، هر یک از این برنامه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین برای اینکه به شما کمک کنیم بفهمید کدام برنامه برای شما بهترین است، برنامه ها را بر اساس معیارهای مختلفی رتبه بندی کرده ایم:

  • سهولت استفاده – از سطح مبتدی تا پیشرفته/مسلط به فناوری.
  • ویژگی ها – از قالب های از پیش ساخته گرفته تا قابلیت های ویرایش.
  • مزایا / معایب – شامل مواردی مانند قیمت، سیستم عامل ها، ابزارها و تناسب کلی است.

همچنین نتیجه گیری نهایی خودموان را اضافه کرده ایم تا در صورتی که اعداد خشک شما را خسته کند و فقط می خواهید نظری درباره این برنامه ها از افرادی که این صنعت را می شناسند (مثل ما!) بشنوید به شما کمک کند.

حالا که می دانید چه انتظاری دارید، بیایید گزینه های مورد علاقه خود را بررسی کنیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید از کدام برنامه سازنده لوگو استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا برای مبتدیان است که به راحتی کار می‌کنند، و می‌توانند در کمترین زمان یک لوگوی تجاری به شما بدهند!

بهترین برنامه های ساخت لوگو

۱. Logo Maker by Tailor Brands

برنامه لوگوی Tailor Brands. این برنامه از هوش مصنوعی Tailor Brands Logo Maker استفاده می کند. درباره کسب و کار شما و ترجیحات طراحی شما می آموزد تا طراحی لوگوی بهینه را برای برند شما ایجاد کند.

این برنامه مثل داشتن یک طراح گرافیک شخصی در جیب شماست، چرا که بیش از ۲۰ ابزار برندسازی را برای کمک به شما در ایجاد برند خود را از ابتدا ارائه می دهد. از جمله ابزار طراحی کارت ویزیت و مدیر رسانه های اجتماعی خودکار.

نقاط قوت:

  • یکی از ساده ترین برنامه های طراحی لوگو برای استفاده است، چرا که برای ایجاد یک لوگوی خیره کننده به هیچ ابزار طراحی نیاز ندارید.
  • هر طرحی که با Logo Maker توسط Tailor Brands ایجاد می شود برای شما منحصر به فرد است. هیچ الگو یا پیش طراحی استفاده نشده است.
  • می‌توانید با ویژگی‌های برنامه، یک هویت برند کامل را طراحی کنید، مانند بارگیری لوگوی خود در فایل‌های با وضوح بالا، چاپ لوگوی خود بر روی کالاها و سوآگ، و برندسازی کارت‌های ویزیت مناسب برای کسب و کارتان.

معایب:

  • اگرچه تیم پشتیبانی آنها سریع پاسخ می دهد، آنها فقط به صورت آنلاین در دسترس هستند.
  • برای دیدن لوگوی خود باید ثبت نام کنید، که یک مرحله اضافی به فرآیند اضافه می کند (اگرچه ثبت نام رایگان است).
  • هیچ راهی برای صحبت با یک طراح در مورد نتایج وجود ندارد.

۲. DesignApp

کسانی که به دنبال تنوع و آزادی خلاق هستند از طراح لوگوی DesignApp لذت خواهند برد. این برنامه یک بوم خالی ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند آیکون ها، اشکال، نشان ها و فونت ها را برای ایجاد طرح های اصلی اضافه کنند.

برای افرادی که به دنبال یک رویکرد آماده تر هستند، این شرکت قالب های از پیش ساخته شده را با قیمت کمی ارائه می دهد. وقتی طراحی شما به پایان رسید، می توانید به سادگی لوگوی خود را برای خود ایمیل کنید!

نقاط قوت:

  • این برنامه تعداد قابل توجهی از گزینه های طراحی، از جمله بیش از ۶۰۰ فونت مختلف و هزاران شکل، نماد و نشان را ارائه می دهد.
  • لوگوها مستقیماً از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می شوند و در قالب های با کیفیت بالا با پس زمینه شفاف در دسترس هستند.
  • DesignApp هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است، بنابراین کاربران با هر دو سیستم عامل به راحتی می توانند آن را پیدا کنند.

معایب

  • DesignApp هیچ الگو یا راهنمایی رایگان برای ایجاد لوگو ارائه نمی دهد. قالب های موجود با قیمت کمی در دسترس هستند.
  • فایل‌های لوگو فقط با فرمت PNG در دسترس هستند، که ممکن است هنگام تلاش برای بزرگ کردن آن مشکل ایجاد کند.
  • ویژگی Importهر از گاهی مشکلاتی را تجربه می کند.

۳. Logo Maker – A Design Creator

یکی از برنامه‌های قوی‌ در لیست است و برای افرادی که می‌خواهند گزینه‌های بسیار قابل شخصی‌سازی را داشته باشند، انتخابی عالی است.

با استفاده از این برنامه، با انتخاب برخی از گزینه های پیشنهادی قالب سیاه و سفید شروع می کنید. سپس می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌های خود را ویرایش کنید و حتی استیکر اضافه کنید یا طرح خود را با «روبان» تزئین کنید. این یک گزینه برنامه عالی برای مارک هایی است که حال و هوای معمولی و آرامی دارند.

نقاط قوت:

  • دارای ویرایشگری است که استفاده از آن آسان است.
  • فضایی برای سفارشی سازی پیشرفته، با بسیاری از عناصر طراحی قوی وجود دارد.
  • می توانید از بین بیش از ۱۰۰ فونت برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد انتخاب کنید.

معایب:

  • اگرچه یک برنامه رایگان وجود دارد، گزینه ها محدود هستند مگر اینکه اشتراک را خریداری کنید.
  • برخی از کاربران اشکالاتی را در این برنامه گزارش کرده اند، به این ترتیب که طرح های آنها زمانی که در میانه کار بر روی آنها هستند ناپدید می شوند.
  • عناصر طراحی آن‌ها بامزه و سرگرم‌کننده‌تر هستند، که برای برندهایی که می‌خواهند پیام حرفه‌ای‌تری ارائه دهند، به خوبی کار نمی‌کند.

۴. Logo Maker Plus

این یکی از برترین برنامه های موجود در اندروید است که به لطف کتابخانه عظیم عناصر طراحی و سهولت استفاده از آن است.

Logo Maker Plus میزبان یک برنامه طراحی بسیار قوی است که توانایی های ویرایش عمیق مانند تنظیم دقیق رنگ ها، کتابخانه بزرگی از فونت ها و حتی قالب های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند به راحتی انواع لوگوها را برای پلتفرم های مختلف از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب و غیره ایجاد کنند. این برنامه یکی از بهترین برنامه های ساخت لوگو است.

نقاط قوت:

  • Logo Maker Plus طیف شگفت انگیزی از گزینه های دستکاری متن از جمله تغییر اندازه، قالب بندی و کتابخانه وسیعی از فونت های موجود را ارائه می دهد.
  • کاربران کنترل دقیق تری بر طرح های خود دارند و می توانند از صدها عنصر طراحی منحصر به فرد برای ایجاد آرم های متمایز استفاده کنند.
  • فایل های لوگوی ایجاد کنید که آماده استقرار در رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها هستند.

معایب:

  • Logo Maker Plus فقط برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است، بنابراین کاربران iOS به برنامه دسترسی ندارند.
  • هیچ گزینه ای برای کشیدن طرح یا ابزار مداد برای افزودن عناصر طراحی شده با دست به طرح های موجود وجود ندارد.
  • نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات قابل توجهی است که می تواند آزاردهنده باشد زیرا کل صفحه را پوشش می دهند.

۵. ICONA – Logo Maker

Icona یک بوم خالی به شما می دهد که به شما امکان می دهد ۳ عنصر را انتخاب کنید: شکل ها، متن و نقاشی ها. می توانید یک شکل را انتخاب کنید و سپس به راحتی نمادهایی را که در صنعت شما هستند جستجو کنید. سپس، می توانید نام شرکت خود را به طرح اضافه کنید و فونتی را انتخاب کنید که مطابقت داشته باشد. آیکونا برای کسانی که خواهان لوگوی مبتنی بر نماد هستند ایده آل است.

نقاط قوت:

  • تعداد زیادی آیکون و گزینه های فونت عالی برای انتخاب وجود دارد!
  • همه آیکون ها با رنگ، تیرگی و خط قابل ویرایش هستند، چیزی که بسیاری از برنامه های سازنده لوگو فاقد آن هستند.
  • گزینه ترسیم به شما امکان می دهد اشکال خود را ترسیم کنید – برای طوفان فکری یا استفاده از طرح شخصی سازی شده خود عالی است.

معایب:

  • رابط کاربری خیلی شهودی نیست، بنابراین افراد مبتدی ممکن استبا مشکل مواجه شوند.
  • استفاده از برنامه هزینه دارد (اگرچه پس از پرداخت، می توانید از آن برای هر تعداد آرم که می خواهید استفاده کنید).

۶. Logo Maker Shop

Logo Maker Shop فرآیند طراحی لوگو را با اجازه دادن به کاربران برای انتخاب از بین یک سری قالب های قابل تنظیم شروع می کند. پس از آن، کاربران به یک صفحه ویرایش هدایت می شوند که در آن می توانند نمادها را اضافه کنند، پس زمینه اضافه کنند و متن را سفارشی کنند. رنگ‌های روشن و فرم‌های واضح، این طراح لوگو را برای برندهای جسور و مدرن بهترین می‌کند.

نقاط قوت:

  • قالب های لوگو مدرن و هوشمندانه طراحی شده اند.
  • قالب های رایگان کیفیت بالایی دارند.
  • این پلتفرم به کاربران امکان می دهد از بین ۱۰۰۰+ الگوی لوگو و ۲۰۰+ فونت انتخاب کنند.

معایب:

  • علیرغم تعداد زیاد قالب های ارائه شده، قابلیت سفارشی سازی محدود است.
  • رابط کاربری ممکن است برای کاربران بدون تجربه طراحی قبلی چالش برانگیز باشد.
  • طرح‌های لوگوی برجسته و برجسته ممکن است برای برندهای کلاسیک بیشتر مرتبط نباشد.

نتیجه گیری

درست است که که برنامه های ساخت لوگو می‌توانند لوگوی خوبی را برای شما طراحی کنند. اما هیچکدام جای طراحی توسط یک طراح گرافیک حرفه‌ای را نمی‌گیرد. ما در استودیو هورافیک سعی می‌کنیم تا بهترین طراحی را برای شما انجام دهید تا بتوانید برند خود را به سمتی ببرید که مد نظرتان است.

می‌توانید برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

منبع: تیلور برند

برنامه های ساخت لوگو
علی حیدری

علی حیدری

کارشناس ارشد مدیریت
مدیر استودیو هورافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *