خدمات برندینگ و ساخت برند

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

هویت برند شما نشان می دهد که بازار یابی شما تا چه حد قوی  و تأثیرگذار است. هویت برند قوی، مشتریان بیشتری را به سمت شما می کشاند که مایلند برای چیزی که می‌فروشید، هزینه کنند . سرمایه گذاری روی هویت برند شما می‌تواند گردش مالی شما را سه برابر کند!

برند به شما نشان می دهد چه چیزی بفروشید، چطور بفروشید، چطور حرف بزنید، چگونه استخدام کنید و چگونه ارتباط برقرار کنید. برند روح واحدی است که در تک تک اجزای کسب‌وکار شما جریان دارد.

تصور کنید که تلفن شما زنگ میخورد.

مشتری ایده آل شما است که می زند و بیصبرانه منتظر است که از شما خرید کند

چه حس خوبی است.

حالا تصور کنید که تمام تماس های شما اینطور است. هر درخواستی که دریافت می کنید از یک مشتری ایده آل است که آماده است برای خرید هزینه کند . چقدر این موضوع روی نتیجه شما تأثیر می گذارد؟

جذب مشتریان مناسب با داشتن هویت برند قوی شروع می شود.

سرمایه گذاری بر روی برند به شما کمک می کند تا مشتری و سود خود را سه برابر کنید.

چگونه در هورافیک هویت برند شما را توسعه می دهیم؟

رویکرد ما برای توسعه هویت برند شما با تعریف استراتژی برند شما شروع می شود. درک اینکه چه کاری را به بهترین شکل انجام می دهید، مشتریان شما چه می خواهند و چه چیزی شما را متفاوت می کند.

بعد از آن خلاقیت شروع می شود!

مرحله اول - پژوهش

قبل از اینکه ما قلم را روی کاغذ بیاوریم (و بله، اغلب بهترین ایده‌ها هنوز به همین شکل شروع می‌شوند)، تیم طراحی ما تحقیقات زیادی  انجام می‌دهد، زیرا به این اعتقاد داریم که هویت برند قوی همیشه توسط منطق تجاری پشتیبانی می‌شود. فقط خوب به نظر رسیدن کافی نیست.

ما در بازار شما تحقیق می کنیم. ما در مورد رقبای شما تحقیق می کنیم. خلاصه طرح را با جزئیات بررسی می‌کنیم. و سپس شروع به کار روی ایده ها می کنیم.

مرحله دوم - ایده اولیه

در مرحله اول، ایده های اولیه و مفاهیم اولیه برای هویت برند شما مورد  بررسی قرار می گیرد. در این مرحله، برخی رد خواهند شد و برخی دیگر توسعه خواهند یافت (قوی تر می شوند).

فهرست ایده‌های کوتاه به‌طور کامل تهیه می شود و مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در پایان این مرحله، قوی‌ترین ایده و طرح به یک طرح کامل تبدیل می‌شود که آماده ارائه به شماست.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

هنگامی که ایده پیشنهادی خود را به شما ارائه می‌کنیم، توضیح می‌دهیم که چگونه به طراحی نهایی رسیدیم – و منطق پشت تصمیم‌هایی که در طول مسیر گرفته‌ایم چیست.

همچنین خواهید دید که هویت برند چگونه ممکن است در موقعیت‌های مختلف و در مراحل مختلف بازاریابی  کار کند، بنابراین می‌توانید تصور کنید که در هنگام استفاده چگونه به نظر خواهد رسید.

پس از اینکه بازخورد شما را شنیدیم و مورد بحث قرار دادیم، قبل از ارائه مجدد آن به شما، هر گونه تغییری در طراحی هویت برندرا تکمیل خواهیم کرد. هنگامی که همه چیز توافق شد، طرح را نهایی کرده و هویت برند را در همه فرمت‌های فایلی که ممکن است به آن نیاز داشته باشیدرا به شما ارائه می‌کنیم.

یک برند دیگر آن چیزی نیست که ما به مصرف کننده می گوییم که هست، بلکه همان چیزی است که مصرف کنندگان به یکدیگر می گویند که هست.

مرحله چهارم - دستور العمل های برند

وقتی طراحی هویت برند تکمیل شد، دستورالعمل‌های برند (کتاب برند – Brand Book) شما را آماده می‌کنیم که نحوه استفاده از عناصر مختلف برند را مشخص می‌کند. این دستورالعمل ها را می توان برای هر کسی که با هویت برند شما در آینده کار خواهد کرد در دسترس قرار داد تا مطمئن شوید همیشه و به طور مداوم از آن استفاده می شود.

دستورالعمل‌های برند شما در قالب دیجیتال ارائه می‌شوند و به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند، بنابراین دسترسی به آن‌ها آسان است و همه می‌دانند که همیشه به آخرین نسخه نگاه می‌کنند.

مرحله پنجم - پشتیبانی

مطمئناً شما می خواهید که  از هویت برند جدید خود در طیف وسیعی و به خصوص در بازاریابی استفاده کنید. از کارت های ویزیت و بروشورها گرفته تا هر چیز دیجیتالی، از جمله وب سایت شما.

شما همچنین می خواهید همه چیز سازگار و با استاندارد بالا باشد. ما به شما کمک می کنیم تا شما به آسانی تمامی کارها را انجام دهید و با تامین کنندگان خارجی ارتباط برقرار می کنیم تا در صورت نیاز هر چیزی را طراحی و تولید کنیم.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

طراحی لوگو

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید