طراحی وب سایت

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

همه مشاغل به یک وب سایت خوب نیاز دارند.

اما توجه به جزئیات است که بین یک سایت خوب و یک سایت عالی تفاوت ایجاد می کند. و یک وب سایت عالی تاثیر مثبتی بر سودآوری شما خواهد داشت.

احتمالاً می‌دانید که یک وب‌سایت با طراحی خوب چیزی بیش از ظاهری زیبا است.

وب سایت شما باید به راحتی پیدا شود، استفاده از آن آسان باشد و به خوبی کار کند و  در هر دستگاهی از دسکتاپ گرفته تا موبایل بخوبی نمایش داده شود.

یک وب سایت خود نقش کلیدی در توسعه کسب و کار شما دارد. یک وب سایت هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است.

چگونه در هورافیک وب سایت شما را آماده و طراحی می کنیم؟

مرحله اول - پژوهش

اول از همه ما نیاز های شما در در نظر می‌گیریم. از شما می خواهیم که مخاطبان اصلی وب سایتتان را به ما بگویید. چه چیزهایی برایتان اهمیت دارد و از وب سایت برای چه کاری استفاده می کنید؟ وب سایت های رقبایتان به چه شکل است و چه قابلیت هایی دارد. حتی اگر برند بوک دارید از آن برای ساخت وب سایت استفاده می کنیم. 

ما می‌توانیم برای ساخت برند به شما کمک کنیم.

مرحله دوم - ایده اولیه

چند طرح اولیه از وب سایت های مشابه داخلی و خارجی برای شما ارسال می شود تا نظر دقیق شما را متوجه بشویم. سپس تعداد صفحات وب سایت ، نوع هاست و دامنه و اطلاعات مورد نیاز دیگر را از شما می گیریم و شروع به کار می کنیم.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

در این مرحله وب سایت آماده است و از شما خواسته می شود که آن را بررسی کنید تا وب سایت به شکل ایده آل شما نزدیک شود. پس از اعمال تغییرات شما و گرفتن تأییدیه، فایلی شامل نسخه پشتیبان وب سایت شما و پسوردها  تحویلتان داده می شود.

یک وب سایت قوی و موثر مخاطبان هدف شما را جذب می کند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

مرحله پنجم - پشتیبانی

ما تا ۶ ماه پس از ساخت و ارائه آن به شما مشکلات شما را می شنویم و به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به نحو احسنت از وب سایت خود استفاده کنید. بعد از ۶ ماه هم شما را تنها نمی گزاریم و شما می توانید این مدت را تمدید کنید. هورافیک بسته های مدیریت وب سایت هم دارد که شما بعد اتمام سایت می توانید از آنها استفاده کنید و ما کارهای شما را برای شما انجام دهیم.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

طراحی لوگو

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید