خدمات مدیریت پیج اینستاگرام

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

اهمیت داشتن پیج اینستاگرام برای کسب و کارهای ایرانی برای همه مشهوده. داشتن پیج اینستاگرامی زیبا با تعامل بالا آرزوی هر کسب و کاریه. ما در هورافیک خدمات مدیریت پیج اینستاگرام را به شما ارائه می‌کنیم که علاوه بر داشتن یک پیج زیبا مبتن بر برندتان بتواند مشتریان بیشتری را جذب کنید و با هزینه و قیمت مناسب به بهترین نتیجه برسید.

برای داشتن پیج اینستاگرام موفق شما نیاز به برنامه و استراتژی دارید. باید محتوای زیبا، با کیفیت و جذاب پست کنید تا مخاطبان بیشتری هر روز به سمت شکا کشیده شوند. مطمئناً خیلی از شما به خاطر داشتن مشغله نمی‌توانید این کار را مانند یک فرد حرفه‌ای انجام دهید این جا است که هورافیک با خدمات مدیریت پیج اینستاگرام وارد عمل میشه!

یک پیج اینستاگرام قوی، ویترین شما است.

ما در هورافیک چه خدمات ای برای پیج اینستاگرام ارائه می‌کنیم؟

تولید محتوای اصولی

خدمات ادمینی حرفه ای اینستاگرام

مشاوره و راهنمایی

به طور کلی ما کارهای زیر را می‌توانیم برای شما انجام بدیم

  • طراحی و پست محتوای جذاب
  • ایجاد تقویم محتوایی
  • افزایش درگیری مخاطب
  • افزایش تعداد لایک
  • افزایش تعداد بازدید ویدیو
  • معرفی برند شما
  • طراحی قالب زیبای موزاییکی
  • هشتگ گذاری حرفه ای
  • طراحی استوری جذاب
  • ایده پردازی
  • پاسخ به کامنت ها
  • پاسخ به دایرکت ها
  • آنالیز پیج شما

طراحی محتوای حرفه ای برای پیج اینستاگرام

خیلی از مشتریان بلقوه شما زمان زیادی را اینستاگرام می‌گذرانند. بیشتر این افراد به دنبال سرگرم شدن هستند. محتوای تولید شده برای شما باید علاوه بر این که به خوبی کسب و کار شما را به نمایش بگذراد، باید جنبه سرگرمی هم داشته باشد. با این کار می‌توانید به خوبی مشتریان و افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

مدیریت پیج اینستاگرام و افزایش فروش

اگر فعالیت های پیج اینستاگرام شما به درستی و بطور حرفه ای انجام شودشما می‌توانید ارتباط صمیمانه ای با مخاطبان خود برقرار کنید و فالورهای بیشتری داشته باشید. زمانی که این ارتباط به خوبی برقرار شد حالا نوبت به بالا بردن اعتماد فالورهای شما است. اعتماد سازی تکنیک هایی مختص به خود را دارد که باعث افزایش فروش شما می‌گردد. در این حین باید به برند خودتان توجه ویژه‌ای داشته باشید و با اصول برندینگ پیش بروید.

این فعالیت‌ها باید مستمر باشند و با لحن برند شما انجام شوند. پس شما علاوه بر برندینگ و طراحی گرافیک درست نیاز به مشاوره مارکتینگ نیز دارید. که همه این ها در خدمات مدیریت پیج اینستاگرام هورافیک گنجانده شده است.

با استفاده درست از تکنیک های مارکتینگ شما می‌توانید فالورهایی که اکنون مخاطب شما شده‌اند را به خرید نزدیک کنید. این کار با به وجود آوردن احساس نیاز در طی زمان و فعالیت مستمر امکان پذیر است. با انجام این کارها شما به راحتی می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید.

پیج اینستاگرام شما باید لحن برند شما را داشته باشد.
مدیریت پیج اینستاگرام

تعرفه خدمات مدیریت پیج اینستاگرام

هورافیک خدمات اینستاگرام خود را در سه پکیج برنزی، نقره ای و طلایی ارائه می‌کند. شما بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید و از تخفیف ویژه بر روی سایر خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام قیمت و تعرفه حرفه ای
اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای کسب و کارها است به شرطی که درست از آن استفاده کنند.

چگونه در هورافیک ما اینستاگرام شما را مدیریت می‌کنیم؟

مرحله اول - برنامه ریزی

در اولین قدم ما با شما جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در مورد کسب و کار شما و نیازهای شما سوالاتی را مطرح می‌کنیم. این سوالات به ما کمک می‌کند که متوجه شویم شما چه هدفی را دنبال می‌کنید و هدف اصلی شما از فعالیت در اینستاگرام چیست.

دوست دارید اینستاگرام شما به چه شکلی باشد. چه چیزهایی بیشتر به چشم بیاید. چگونه به کامنت‌ها و دایکرت ها پاسخ داده شود. چه محتوایی در ذهن دارید. برند بوک شما در مورد شا چه میگوید. (اگر طراحی برندتان را انجام نداده اید ما برای شما این کار را انجام می‌دهیم) پس از شنیدن نظرات شما نوبت ما است که به شما پیشنهاداتی بدیم و پکیج مناسب را برای شما انتخاب کنیم.

مرحله دوم - طراحی

بعد از جمع آوری اطلاعات ما قالب مناسب برای پست ها و استوری های شما را طراحی می‌کنیم. نمونه های طراحی شده برای شما ارسال می‌شوند تا به تأیید شما برسند و اگر اصلاحاتی داشتید این اصلاحات اصلاح شوند. 

مرحله دوم - شروع فعالیت

ما به محض تأیید شدن قالب ها فعالیت خود را شروع می کنیم. بسته به پکیج انتخاب شده پست‌ها و استوری ها قرار داده می‌شوند در تنظیمات بیو و هایلات های شما اصلاح می‌گردند. این فعالیت ها برای یک ماه از اولین پست انجام می‌شوند. در آخر هر ماه گزارشی به شما ارسال می‌شود که بتوانید میزان پیشرفت خود را ملاحظه کنید.

مرحله سوم - نیازها

در طی فعالیت ما به سوالات و نیازهایی برخواهیم خورد که فقط شما به این اطلاعات و جواب ها دسترسی دارید ما در طول این مراحل با شما هماهنگ خواهیم بود تا بتوانیم بطور شایسته به مشتریان شما خدمات برسانیم.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید