طراحی بسته بندی

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

طراحی بسته بندی بخش مهمی از فروش و بازاریابی را در بر می گیرد. یک جعبه خوب باید به مخاطبان حس اطمینان بدهد و خوش آیند باشد. از طرفی بسته بندی نادرست می تواند تأثیر منفی داشته باشد و مانع خرید یک محصول با کیفیت شود. بسته بندی باید از برندینگ شما پیروی کند و نشان دهنده آن چیزی باشد که شما به آن اهمیت می‌دهید.

یک طراحی عالی بسته بندی، جذابترین جنبه‌های محصول شما را کاملا نمایش می دهد، کاربرد مهم محصول را به رخ می‌کشد، روش استفاده از این کارایی را نشان داده و از همه مهم‌تر مخاطب را برای خرید می‌کند. به همین دلیل طراحی بسته بندی کالا  یکی از اصلی‌ترین عوامل در انتخاب خرید مشتریان است. داشتن یک بسته بندی باکیفیت، ظریف و جذاب به طور مستقیم (و غیر مستقیم) باعث می‌شود تا مشتریان محصول شما را بدون تردید به دیگر محصولات موجود در قفسه فروشگاه ترجیح دهند.

یک طراحی عالی بسته بندی، جذابترین جنبه‌های محصول شما را کاملا نمایش می دهد.

چرا طراحی بسته بندی تا این حد مهم است؟

بسته بندی اختصاصی باعث می‌شود تا از محصول شما محافظت شود. محصول شکسته یا آسیب دیده هیچگاه از نظر مشتری خوب به نظر نمی‌رسد و باعث می‌شود شما یک مشتری وفادار بلقوه را از دست بدهید.
بسته بندی خوب شما را از رقبایتان متمایز می کند. زمانی که شما از بسته بندی یکسان و موجود در بازار استفاده می کنید هیچ وجه تمایزی با رقبایتان ندارید، برندتان به هیچ وجه به چشم نمی‌آید، در یاد مشتریان نمی‌مانید، بازاریابی قوی نخواهید داشت و در خریدهای بعدی مشتریانتان شما را به راحتی پیدا نمی‌کنند.

بسته بندی شیک شما را به یادماندنی می‌کند. با خرید از شما و داشتن یک بسته بندی جذاب این حس به مشتریانتان انتقال پیدا می‌کند که شما به آنها اهمیت می‌دهید و احساس خاص بودن به آنها منتقل می‌شود. این کار باعث خریدهای بعدی بیشتر می‌گردد.

چگونه در هورافیک بسته بندی های شما را طراحی می‌کنیم؟

روش تیم طراحی گرافیک ما برای طراحی بسته بندی اختصاصی کاملا ثابت و مشخص است.

مرحله اول - پژوهش

قبل از هر چیزی ما از شما می خواهیم که به ما اطلاعاتی در مورد محصول، فاکتورهای مهم روی جعبه، برند (اگر به خدمات برندینگ نیاز دارید ما در خدمت شما هستیم)،بودجه شما برای هزینه،مشکلات شما با بسته بندی قبلی، سایز بسته بندی، محل فروش کالا و… را از شما دریافت می‌کنیم.

مرحله دوم - ایده اولیه

با استفاده از اطلاعات بدست آمده ما تحقیقاتی بر روی مشتری، بازار و طرح اولیه بسته بندی را انجام می‌دهیم و نگاه دقیق‌تری بر روی اطلاعات و نیازهای شما خواهیم داشت.

طرح اولیه را آماده می‌کنیم و آن را برای شما در یک قالب ارسال می‌کنیم تا شما درک بهتری از بسته بندیتان داشته باشید.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

اگر طرح اصلاحاتی نیاز داشته باشد ما در اسرع وقت این اصلاحات را انجام می‌دهیم تا طرح نهایی به تأیید شما برسد. 

بعد از تأیید شما فایل ها و نقشه بسته برای شما ارسال می‌گردد و شما می‌توانید آن را چاپ و استفاده کنید.

طراحی بسته بندی
بسته بندی باید علاوه بر زیبا بودن کاربردی نیز باشد.

مرحله چهارم - چاپ بسته بندی

اگر نیاز داشته باشید ما بسته بندی شما را به چاپ خانه ارسال می‌کنیم و برای شما می‌فرستیم. لازم به ذکر است که تمامی فایل هایی که برای شما ارسال شده قابلیت چاپ را دارند و با بالاترین کیفیت خروجی گرفته شده اند.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید