ساخت تیزر ویدیویی و ویدیو کلیپ

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

مطمئناً قبول دارید که در زمان حال با زیاد شدن استفاده افراد و مشتریان شما از فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام ویدیو اهمیت بیشتری پیدا کرده است. نیاز به ساخت تیزر ویدیویی برای کسب و کارها بیشتر شده است. 

ویدیو ها خیلی ساده تر در ذهن مخاطب می‌نشینند و درک آن راحتتر است. این موضوع برای افزایش محبوبیت ویدیو ها و کلیپ ها کافی است. با گسترش استفاده افراد مختلف جامعه از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام، یوتیوب ، تیک تاک و… کسب و کارها باید فعالیت خودشان را در این شبکه‌ها افزایش دهند. این کار باعث می‌شود تا از رقبایشان جا نمانند و افراد بیشتری را جذب کنند.

ویژگی های ویدیو مارکتینگ

  • مخاطبان شما را به راحتی جذب می‌کند.
  • در فضاهای مختلف می‌توان به اشتراک گذاشت.
  • سرگرم کننده هستند.
  • راحتتر تجزیه و تحلیل می‌شوند.
  • قابل فهمند.
  • هزینه راحتتر باز می‌گردد.
این ویژگی ها باعث شده تا ساخت تیزر ویدیویی و ویدیو کلیپ برای کسب و کارها مهم و جذاب شود.
هزینه ساخت تیزر و ویدیو کلیپ به سرعت باز می‌گردد.

ما در هورافیک چگونه تیزر تبلیغاتی ویدئویی شما را می‌سازیم.

هر ویدیو کلیپ باید دارای هدف و پیامی باشد. این پیام باید در طول مدت کوتاه و بطور تأثیر گذار به مخاطب منتقل شود. از طرفی باید جذاب و خلاق  باشد.

مرحله اول - پژوهش

قبل از هر چیزی ما از شما سوالاتی می‌پرسیم تا بتوانیم خدمات با کیفیت تری را به شما ارائه دهیم. اول از همه می‌خواهیم بدانیم مخاطبین شما چه کسانی هستند؟ تیزر شما چقدر زمان نیاز دارد. پیام اصلی شما چیست؟ مخاطب چه پیام هایی را دریافت خواهد کرد؟ هدف اصلی شما از ساخت ویدیو کلیپ چیست؟ برای انجام این کار چه مقدار هزینه و بودجه در نظر گرفته اید؟ آیا طراحی برند انجام داده اید؟ (اگر نیاز به طراحی برند دارید هورافیک می‌تواند این کار را برای شما به راحتی انجام دهد.)

مرحله دوم - ایده اولیه ساخت ویدیو

با استفاده از اطلاعات بدست آمده از مرحله اول تیم طراحی ما شروع به کار می‌کند و سناریویی را انتخاب می‌کند. این سناریو برای شما ارسال می‌گردد تا تأیید شود. بعد از تأیید داستان ما برنامه ریزی های کار را انجام می‌دهیم. انتخاب لوکیشین، صدا، بازیگر، لباس و… . پس از این مرحله کار فیلم برداری در زمان تعیین شده آغاز می‌شود.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

ویدیو ادیت شده برای شما ارسال می‌شود تا نظر شما را در مورد این کلیپ بدانیم. اگر اصلاحاتی داشتید برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت ویرایش های لازم را انجام دهیم. ویدیوی نهایی به تأیید شما می‌رسد.

پس از تأیید نهایی نسخه های نهایی با کیفیت های انتخاب شده برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید این ویدیو ها در هر جایی که خواستید استفاده کنید.

ساخت تیزر ویدویی و ویدیو کلیپ
درک ویدیو برای مخاطب راحتتر است و مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

انواع ویدیو

ویدیو کلیپ و تیزر ویدیویی

این نوع ویدیوها با استفاده از بازیگر و تصاویر واقعی ساخته می‌شوند تا پیام را به مخاطب برسانند. این دسته از ویدیو ها برای معرفی کسب و کارها و محصولات مناسب هستند.

موشن گرافیک

با استفاده از طراحی تصاویر ویدیو ها و انیمیشن هایی ساخته می‌شوند که راحتتر در ذهن مخاطب نقش ببندند. این ویدیوها برای معرفی کسب و کار، محصولات، خدمات، آموزش، استوری اینستاگرام و… مناسب هستند. خدمات موشن گرافی هورافیک بسیار کامل است.

ویدیو یوتیوب

اگر نیاز به ضبط و ادیت ویدیو برای شبکه مجازی یوتیوب دارید ما به راحتی این کار را در زمان کوتاه انجام می‌دهیم و با دادن مشاوره کاری می‌کنیم تا به راحتی در این شبکه مجازی دیده شوید. افزایش دیده شدن برابر با افزایش درآمد است.

ساخت تیزر ویدویی و ویدیو کلیپ
شما باید در فضای مجازی فعالیت ویدیویی داشته باشید تا از رقبایتان عقب نمانید.

اینفوگرافیک

اگر می‌خواهید اطلاعاتی را برای مشتریان ارسال کنید و ارائه زیبا داشته باشید. ما به زیباترین حالت ممکن و با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام می‌دهیم. شما می‌توانید از خدمات طراحی گرافیک هورافیک نیز استفاده کنید.

ویدیوهای نقد و آنباکس

ویدیوهای نقد و آنباکس از کلیپ های پرطرفدار در فضای مجازی است. ما به شما کمک می‌کنیم که بهترین ویدیوها را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

ویدئوهای آموزشی

اگر شرکت و یا آموزشگاهی دارید و قصد تولید دوره آموزشی دارید ما به شما کمک می‌کنیم تا این دوره ها را بسازید. اگر به طراحی سایت برای فروش این دوره ها نیاز داشتید می‌توانیم به شما کمک کنیم.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید