طراحی ست اداری

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

ست اداری یکی از مهمترین عوامل در ساخت برند و طراحی برند بوک شما است. بنابریان طراحی آن باید توسط طراحان حرفه ای که به برندینگ اهمیت می دهند انجام شود تا بتوانید استراتژی برند خود را به درستی جلو ببرید. طراحی لوگو و داشتن پالت رنگ سازمانی هم از عناصر مهم در طراحی ست اداری است.

ست اداری چیست و چه فوایدی دارد؟

ست اداری از مجموعه عوامل عمدتا چاپی شما تشکیل می شود که در مکاتبات و بازاریابی از آن استفاده می کنید. مثل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت، کارت شناسایی ، فولدر  و… این برگه ها نیاز اساسی هر سازمانی است که اولا باعث میشوند سازمان شما یک سازمان حرفه‌ای به چشم بیاید و ثانیا می تواند برند شما را بیشتر نمایش دهد.

سربرگ بیشتر برای نامه نگاری استفاده می شود و سایز آن معمولا a4 است. اما در سایزهای a5 , a3 و سایر سایزها می توانند چاپ شوند. سربرگ ها می توانند بصورت الکترونیک باشند بطوری بعد از چاپ همراه با متنی که نوشته اید پرینت شوند. هر نامه ای هم نیاز مند پاکت است که می توانید برای طراحی پاکت در هر اندازه ای از استودیو هورافیک کمک بگیرید.

کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزراهای شما برای بازاریابی و نشان دادن خود به مشتریان است. طراحی کارت ویزیت باید گیرا و جذاب باشد بطوری که چشم هر ببیننده را به سمت خود جلب کند. ما در هورافیک طراحی کارت ویزیت الکترونیکی را نیز انجام می دهیم که شما می توانید در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

هر چه هویت سازمانی شما یکپارچه تر باشد برند شما حرفه ای تر نمایش داده می شود. یکپارچگی در هر چیزی می تواند آن را بیشتر نمایان کند و حس اعتماد بیشتر را به مخاطب بدهد.

 

یکپارچگی باعث افزایش حس اعتماد می شود.

چگونه در هورافیک ست اداری شما را طراحی می کنیم؟

مرحله اول - پژوهش

قبل از هر چیزی ما اطلاعاتی که می خواهید نمایش داده شود را از شما دریافت می کنیم. در صورتی که قبلا کار طراحی برند را انجام داده باشید ما از شما برند بوکتان را می گیریم تا با توجه به خصوصیات برندتان طراحی ها را انجام دهیم. در صورتی که نیاز به طراحی برند بوک داشته باشید ما با کمال میل این کار را برای شما انجام می‌دهیم. اگر نیاز به طراحی لوگو و برند نداشتید ما ست اداری شما را بدون این گزینه ها طراحی می کنیم.

مرحله دوم - ایده اولیه

با توجه به اطلاعاتی که دریافت کردیم طرحی را آماده کرده و در یک قالب برای شما ارسال می کنیم تا شما بهتر درک کنید که ست اداری شما به چه شکلی در خواهد آمد.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

طرح های ارسالی ست اداری را برای شما می فرستیم تا شما بررسی کنید و نظر خود را با ما مطرح کنید. اگر اصلاحی بود در این مرحله انجام می شود و طرح ها دوباره برای شما ارسال می شوند.

طراح ست اداری هورافیک
ست اداری نشان دهنده این است که یک سازمان چقدر به هویت خود اهمیت می‌دهد

مرحله چهارم - چاپ

اگر نیاز داشتید که این طرح ها چاپ شوند استودیو هورافیک می تواند به شما کمک کند تا کار چاپ به نحو احسنت انجام شود. فایل های نهایی که به شما تحویل داده می شود همگی برای چاپ آماده هستند و شما می توانید آن را برای چاپ به هر چاپخانه ای ارسال کنید.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید