طراحی کارت ویزیت

خدمات طراحی گرافیک و برندینگ استودیو هور

طراحی کارت ویزیت باید شامل خصوصیاتی باشد که بتواند تأثیر گذاری حداکثری داشته باشد. یک کارت ویزیت خوب به سرعت روی مخاطب تاثیر گذاری دارد، مهمترین اطلاعات بر روی آن نقش بسته باشد، طراحی زیبا داشته باشد و کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد.

کارت ویزیت فقط برای کسب و کارها نیست و افراد هم می توانند کارت ویزیت داشته باشند. یک کارت ویزیت مناسب میتواند به خوبی شما را معرفی می کند، برند شما را به طور دقیق دنبال می‌کند.

به عقیده ما، کارت ویزیت یک تابلو  از یک کسب و کار است. یک کارت ویزیت جذاب و زیبا می‌تواند تاثیر بسزایی بر مشتریان یا مخاطبان شما داشته باشد. 

ویژگی های یک کارت ویزیت عالی

به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.
در طول زمان جذابیت خود را حفظ می کند.
کسب و کار شما را معرفی می کند.
مشتریان جدید برای شما جذب می‌کند.
به بازاریابی شماکمک می‌کند.
در حافظه ها نقش می‌بند.

کارت ویزیت جذاب می‌تواند تأثیر فوق العاده‌ای در جذب مخاطب داشته باشد.

چگونه در هورافیک کارت ویزیت شما را طراحی می کنیم؟

مرحله اول - پژوهش

در مرحله اول از شما می خواهیم که به ما در مورد کسب و کار و کارتان به ما اطلاعاتی بدهید. اگر قبلا طراحی برند را انجام داده اید از شما می‌خواهیم که کتاب برند خود را در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن بتوان طراحی بهتری داشته باشیم و به درک درست تری از شما برسیم.

کارت ویزیت معمولا چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

نام برند و یا شرکت شما

لوگو و علامت (چنانچه دارید)

خلاصه ای بسیار مفید از کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهید.

آدرس شرکت یا محل کارتان

شماره تلفن برای تماس

آدرس دقیق برای مراجعه حضوری

مرحله دوم - ایده اولیه

پس از کسب اطلاعات قبلی ما به شما پیشنهاد می دهیم که سایز و جنس کارت ویزیت شما به چه صورت باشد و بهتر است با چه خصوصیاتی چاپ شود.

طراحی کارت ویزیت معمولا در ابعاد ۵۵ در ۸۴ میلیمتر انجام می شود.  اما شما می توانید مقداری خلاقیت به خرج دهید و از اندازه های مربعی یا شکل های دیگر از جمله کارت طرح دار، موجی و … نیز که مناسب کسب و کار شما هستند را استفاده کنید.

مرحله سوم - ارائه و اصلاح

پس از انتخاب جنس و اندازه کارت ما تیم طراحی گرافیک ما آن را طراحی می کند و برای شما ارسال می کنیم تا شما ببینید که کارت شما بعد از چاپ شدن به چه صورتی در خواهد آمد.
شما طرح را بررسی می کنید اگر نیاز به اصلاح داشت ما اصلاحات را انجام می‌دهیم و برای شما ارسال می‌کنیم تا به تأیید نهایی شما برسد.

طراحی کارت ویزیت
کارت ویزیت به کسب و کار شما هویت می‌بخشد.

مرحله چهارم - چاپ کارت ویزیت

در صورتی که تمایل داشته باشید ما کارت ویزیت را شما را چاپ کرده و برای شما ارسال می کنیم. لازم به ذکر است که فایل نهایی که ما برای شما می‌فرستیم آماده چاپ خواهد بود و شما برای ثبت سفارش آن در هر چاپخانه ای به مشکل برنخواهید خورد.

خدمات دیگر استودیو هورافیک

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید

ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید

برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید