استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار
Search

چگونه از تصاویر خلاقانه برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید ؟

در این مقاله سعی شده تا استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار را بررسی نماییم.

رشد کسب و کار معمولاً مستلزم یک جریان ثابت به مشتریان جدید است، اگر می‌خواهید پایدار بمانید. در واقع، اگر شما یک کسب و کار مستقل (یا فریلنس) دارید و می خواهید آن را گسترش دهید. باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مشتریان جدید وارد شرکت می کنید. همچنین برند خود را ایجاد کرده و تجارت خود را تبلیغ می‌کنید.

اینجاست که سرمایه گذاری مناسب روی تصاویر خلاقانه می تواند بسیار مهم باشد. محتوای بصری خیره‌کننده می‌تواند بخش بسیار ارزشمندی از تولید سرنخ باشد. سرنخ‌هایی که مشتریان جدید را به مشتریان قابل اعتماد تبدیل کند.

ایجاد محتوای عالی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر برای شرکت شما است. اما این نکته مهم است که گرفتن سرنخ و حفظ رشد حتما برابر با موفقیت تجاری نیست. ولی قطعاً این توانایی را دارد که شرکت شما را در مسیر درست سوق دهد.

قدرت و محبوبیت ویدیو در رشد کسب و کار

محبوبیت محتوای ویدیویی چیزی نیست که هرگز بتوان در آن شک کرد. در واقع، مشخص شده است که در سال ۲۰۲۲، ۸۲ درصد از ترافیک اینترنت ویدیوهای آنلاین خواهد بود. بسیاری از کسب‌وکارها به همین دلیل در ایجاد ویدیوها منطقی می‌دانند . آنها همیشه از نقش‌هایی که ویدیوها می‌توانند ایفا کنند آگاه هستند.

در واقع، ویدئوها می‌توانند شکل مهمی از محتوا با کاربردهای مختلف و متنوع باشند. در واقع، کسب‌وکارها بیش از هر زمان دیگری به قدرت بازاریابی یک ویدیو حرفه‌ای ویرایش شده پی می‌برند. به عنوان مثال، ویدیوها می توانند همه چیز را از کمک به شما برای ایجاد مخاطب، افزایش حضور برند شما و البته تولید سرنخ های جدید انجام دهند.

با این حال، برخی از کسب‌وکارها این اشتباه را مرتکب می‌شوند که فکر می‌کنند محتوای ویدیویی را می‌توان تا حد امکان ارزان ساخت. بله، امکان فیلمبرداری از محتوای ویدیویی با گوشی هوشمند دستی وجود دارد – اما اگر روی تجهیزاتی مانند دوربین فیلمبرداری اختصاصی و سه پایه سرمایه گذاری کنید، همیشه نتایج بسیار بهتر و حرفه ای تری خواهید داشت.

مهم است به این فکر کنید که چه کسی را جلوی دوربین قرار می دهید. این نقشی نیست که برای همه مناسب باشد. کسب و کار را بررسی کنید تا ببینید آیا کسی تجربه یا آموزشی در زمینه عملکرد یا رسانه دارد یا خیر.

سرمایه گذاری در عکاسی برای رشد کسب و کار

بین عکس های استوک با کیفیت خوب و عکاسی شخصی برنامه ریزی شده یک کسب و کار دنیایی از تفاوت ها وجود دارد. زمانی که یک کسب‌وکار فقط از عکس‌های استوک استفاده می‌کند کاملاً مشخص است. درست برعکس زمانی که خودتان عکاسی کنید.

یکی از چالش‌های کلیدی در عکاسی حرفه ای، هزینه تجهیزاتی است که شما به آن نیاز دارید. اما ممکن است تعجب کنید که دسترسی به این نوع تجهیزات ممکن است آنقدر که به نظر می رسد دشوار نباشد. کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که طیف کاملی از تجهیزات دوربین را نسبتاً ارزان ارائه می‌دهند. حتی اگر بودجه شما به یک دوربین واقعاً حرفه‌ای نرسد. داشتن هر نوع دوربین اختصاصی بسیار مؤثرتر از عکس گرفتن با تلفن هوشمند است.

این را نیز در نظر بگیرید که سرمایه گذاری در یک دوربین طولانی مدت است. این به طیف وسیعی از مسائلی که در زیر مورد بحث قرار گرفته اند کمک می کند و موقعیت های مختلفی وجود دارد که در دسترس بودن تجهیزات دوربین خود می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

نمی توان انکار کرد که برای بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز قابل توجهی به محتوای بصری عالی وجود دارد. در واقع، استراتژی رسانه های اجتماعی اغلب بر اساس کیفیت تصاویر آن زندگی می کند. این چیزی است که شما می توانید به سادگی با قرار دادن ابزار و بودجه مناسب بسیار آسان تر کنید. یک بار دیگر تاکید می‌کنیم، هوشمندانه است که از تصاویر استوک یا تصاویر و متن ساختگی دور شوید. چیزی را ایجاد کنید که مخاطب شما واقعاً می خواهد ببیند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی دست کم گرفته می‌شود و در واقع می‌تواند توسط کسب‌وکارهای بسیار متنوع‌تر از آنچه فکر می‌کنید استفاده شود. در واقع، شما فقط باید در نظر بگیرید که چگونه مشاغل B2B از لینکدین استفاده می کنند تا طیف وسیعی از احتمالات را مشاهده کنید. این ایده درستی است که برای درک پلتفرم های رسانه اجتماعی ترجیحی بازار هدف خود وقت بگذارید و سپس تولید محتوای خود را حول آن پلتفرم ها متمرکز کنید.

اصالت بخش بزرگی از تولید محتوای قدرتمند بصری رسانه های اجتماعی است، مخاطبان برندهایی را ترجیح می دهند که سبک منحصر به فرد خود را دارند و به سمت حساب هایی جذب می شوند که می توانند بلافاصله با قدرت محتوای خود تشخیص دهند. همچنین به یاد داشته باشید که نیاز به تأثیرگذاری سریع وجود دارد. اگر محتوای شما بیش از حد شبیه همه چیز باشد یا بدتر از آن، اگر شبیه یک تبلیغ باشد، مخاطبان در یک لحظه از تصویر شما رد می‌شوند.

با اینفوگرافیک تحت تاثیر قرار دهید

شکی نیست که ابداع و ایجاد اینفوگرافیک های با کیفیت می تواند بسیار پرهزینه و زمان بر باشد. این عمدتاً به این دلیل است که برای گردآوری یک اینفوگرافیک عالی، می‌توان کار تعدادی از افراد از محققان و نویسندگان محتوا را به طراحان گرافیک برد. کل فرآیند از مفهوم اینفوگرافیک تا استفاده از آن در کمپین کلی چیزی است که زمان و تلاش می‌برد و می‌تواند برای به تعویق انداختن برخی از مشاغل کافی باشد.قدرت استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار را دست کم نگیرید.

اما در نهایت، وقتی به نتایج و آنچه می توان به دست آورد نگاه می کنید، کار سخت کاملاً ارزش آن را دارد. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که رقبای شما در حال حاضر این نوع گرافیک ها را تولید نمی کنند. توانایی به نمایش گذاشتن اینفوگرافیک‌های فوق‌العاده، به خوبی تحقیق شده و قابل توجه می‌تواند حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما را بسیار محبوب کند.

اینفوگرافیک ها نقش های مختلفی را ایفا می کنند. یکی از مزایای کلیدی این است که آنها می توانند از منظر سئو بسیار ارزشمند باشند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به اشتراک گذاشته شوند و می توانند در چندین پلتفرم مورد استفاده قرار گیرند، که فقط به آنچه که آنها می توانند برای شرکت شما انجام دهند اضافه می کند. یک اینفوگرافیک عالی و مفید ایجاد کنید، و ممکن است متوجه شوید که این یک منبع ارگانیک فوق العاده برای ایجاد لینک برای کسب و کار شما است.

ساخت ایمیل های چشم نواز

لازم به ذکر است که بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از رشته هایی است که می تواند از تصاویر بصری چشم نواز بهره فراوان برد. به یاد داشته باشید که تنها درصد بسیار کمی از ایمیل‌ها در یک کمپین ایمیل تجاری دیده می‌شوند. این امر باعث می‌شود که ایمیل‌هایی که دیده می‌شوند تاثیر دلخواه را داشته باشند، حیاتی‌تر می‌شود.

ایمیل‌ها باید فوراً توجه خواننده را به خود جلب کنند—بنابراین یک پیام بازاریابی متنی ساده یا یک تصویر غیر جالب نمی‌تواند آن را کاهش دهد. حتی قوی‌ترین پیام‌های بازاریابی نیز می‌توانند به نتیجه نرسند، اگر خود ایمیل‌ها نتوانند روی افرادی که آنها را باز می‌کنند تأثیر بگذارند. داشتن یک طراح گرافیک اختصاصی که مایل به ایجاد محتوای بصری عالی است می تواند راه بسیار خوبی برای مقابله با این مشکل باشد.

قرار دادن تصاویر بصری مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند و اطمینان حاصل کند که وقتی روی ایمیل ها کلیک می شود، تأثیر فوری بر بیننده می گذارد. آخرین چیزی که می خواهید این است که مشتری بالقوه تحت تأثیر آنچه می بیند قرار نگیرد، یا به سادگی با متن زیاد دلسرد شود.

یک وبلاگ بهتر

البته، بسیاری از کسب و کارها فکر می کنند که یک وبلاگ با محتوای نوشته شده خود زنده می شود و می‌میرد. از برخی جهات این درست است و کار برای ایجاد محتوای عالیی که خواندن آن برای کاربر جالب و ارزشمند است بسیار حیاتی است. اما این تمرکز روی محتوای نوشتاری عالی هرگز نباید اهمیت محتوای بصری خوب در وبلاگ را به حداقل برساند.

به یاد داشته باشید که یک وبلاگ می تواند نمونه دیگری از یک ابزار عالی برای تولید سرنخ باشد، بنابراین باید آن را تا حد ممکن از منظر بصری موثر کنید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار را در برنامه های خود قرار دهید. اگر به هر کدام از خدمات بالا نیاز داشتید می‌توانید با استودیو هورافیک تماس بگیرید و در کمترین زمان خدمات با کیفیت را تحویل بگیرید.

منبع: میلو

استفاده از تصاویر برای رشد کسب و کار
علی حیدری

علی حیدری

کارشناس ارشد مدیریت
مدیر استودیو هورافیک

Search

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *