نمونه کار گرافیک
Search

بهترین وب سایت ها برای الهام گرفتن طراحی نمونه کار گرافیک

آیا شما یک طراح گرافیک هستید و به دنبال الهام گرفتن برای نمونه کار گرافیک آنلاین خودید؟ ما یک لیست انتخابی از بهترین وب سایت های طراحی گرافیک که مطمئناً به شما الهام بخش شما می‌شوند را آماده کرده ایم. در این پست، فهرست کوتاهی از وب‌سایت‌هایی که در آن میتونید ایده‌های طراحی نمونه کار گرافیکی خاص و کارآمدی را پیدا کنید آورده شده است. شما خیلی راحت میتونید به این وب سایت ها سر بزنید و بهترین گزینه را برای خودتون انتخاب کنید.

این لیست شامل تحسین شده ترین وب سایت ها و نمونه کارها در سراسر اینترنت با حضور متخصصانی از سراسر جهان است. در ضمن این لیست به ترتیب الفبای انگلیسی است و رتبه بندی خاصی در کار نیست.

۱. Active Theory

اکتیو تئوری یه شرکت طراحی گرافیک است که در کشورهای مختلفی شعبه دارد. از آمریکا گرفته تا هلند با شعار ” ما چیزهای بزرگ برای آدم های بزرگ میسازیم!” کار می‌کنند. خب مطمئناً وقتی همچین ادعایی می‌کنید باید هم پرتفولیو قوی داشته باشید.

انیمیشن های سه بعدی جذاب بخش اصلی این وب سایت را تشکیل می‌دهد. وقتی شما وارد این وب سایت می‌شوید انگار وارد دنیای جدیدی می‌شوید. طراحی این وب سایت واقعاً خیره کننده است. حتماً به این وب سایت سر بزنید تا متوجه منظور ما بشید.

صفحات اکتیو تئوری به خوبی طراحی شده اند تا شما را به بخش های مختلف هدایت کنند. به بیان حرفه ای تر call to action به صورت حرفه ای طراحی شده است. هرچند که نیازی به گشت و گذار زیادی در سایت نیست. اونها به راحتی تمام چیزهایی که باید بدونید را در صفحه اول به شما میگن.

وقتی صحبت از نمایش نمونه کارها میشه، Active Theory ظاهر تمیزی برای پروژه هاش انتخاب کرده. نمونه هایی از کارشون از طریق یک انیمیشن تمام صفحه. این نمونه کار ها با اطلاعات و پیوندهای مربوط به هر پروژه به هم وصل شده اند. واقعا فوق العاده است!

۲. Alex Coven

وقتی وارد صفحه اصلی می‌شید با سه کلاه می‌بینید. هر کدام از این کلاه ها بیانگر یکی از سه کاری است که الکس کووِن انجام می‌دهد. او طراح وب، طراح گرافیک، و نویسنده نامه است. اون تمتم کارهای که انجام میده را به راحتی به شما نشان داده و شما برای دیدن خدماتش نیاز به زحمت زیادی ندارید.

طراحی وب سایت او در عین سادگی موثر است. فقط کافیه به سمت پایین اسکرول کنید تا با نمونه کارهای اون بیشتر آشنا بشید. وب سایت به صورت تمام صفحه طراحی شده و تماماً در مورد اونو و کارهاشه و چیز اضافی داخل سایت نمی‌بینید.

۳. Buzzworthy Studio

وب سایت آژانس طراحی Buzzworthy Studio که در بروکلین (نیویورک) قرار داره، بهشون کمک می کند تا از بقیه رقبا متمایز بشن. توی وب سایت اونها شعار جالبی نوشته شده.”ما راه حل های دیجیتالی خارق العاده ای ایجاد می کنیم که مردم را به فکر وادار می کند” .

وب سایت بازورثی استودیو از انیمیشن ها و ویژگی های تعاملی جذابی استفاده می‌کند که هر کسی را جذب خودش می‌کنه. جالبه که وقتی وارد وب سایت می‌شید بعد از چند ثانیه شعار از بین میره تا وارد صفحه اصلی بشین.

استفاده اونها از هدرها و تصاویر تمام عرض فوق العاده است. اگر به وب سایتشان سر بزنید حتماً به چیزهای جالبی برای الهام گرفتن بر می‌خورید.

۴. Femme Fatale Studio

فمه فتاله یک استودیو طراحی گرافیک در پاریس است. این استودیو در انجام تجربه های تعاملی و انیمیشن تخصص دارد. به محض ورود به وب سایت آنها می‌توانید ببینید که آنها در چه چیز هایی تخصص دارند و و چه کارهایی انجام می‌دهند.

اونا از تصویرهایی با جلوه های ویژه جذاب، تکنیک پارالکس اسکرولینگ ( تکنیکی که در آن تصاویر پس‌زمینه آهسته‌تر از تصاویر پیش‌زمینه حرکت می‌کنند) استفاده می‌کنند. این کار باعث ایجاد توهم عمق و احساس غوطه وری در شما می‌شه. حتماً به سایتشون سر بزنید.

۵. Heather Shaw

تخصص اصلی هدر شاو در طراحی کارت ویزیت، بروشور و پوستر است. این خانم یک طراح باتجربه است. کارهای او هم به صورت آنلاین و هم هم بصورت آفلاین انجام می‌گیرد. از ویژگی های خوب وب سایت می‌توان به وضوح و سادگی نمایش نمونه کارها اشاره کرد.

شاو شما را مجبور به گشتن در وب سایت نمی‌کند. نیازی نیست برای دیدن نمونه کارها چندین با کلیک کنید. به محض وارد شدن در وب سایت نمونه کارها روبروی شما است. هر بلوک نشان دهنده یک نمونه کار است. فقط کافی است موس را روی هر باکس نگه دارید تا تصویر اصلی را ببینید.

منبع: کاتنت اسنر

خب امیدواریم که این مطلب به درد شما خورده باشد و بتونید از این وب سایت ها الهام بگیرید و نمونه کار گرافیک جذاب طراحی کنید.

اگر به دنبال طراحی برند، طراحی لوگو و طراحی سایت برای کسب و کارتان هستید حتماً با ما تماس بگیرید. استودیو هورافیک به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را با کمترین قیمت دریافت کنید.

نمونه کار گرافیک
علی حیدری

علی حیدری

کارشناس ارشد مدیریت
مدیر استودیو هورافیک

Search

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *