هورافیک

محتوای خوب یک داستان خوب نیست بلکه بیان خوب داستانتان است

برند برای یک سازمان همانند آوازه یک فرد است. شما زمانی آوازه تان همه جا می پیچد که کارهای سخت را به خوبی انجام دهید.

در تمامی مراحل همراه شما هستیم

برند سازی را شروع کنید

برند شخصی شما قولی است که به مشتریان می دهید... قول کیفیت ، ثبات، شایستگی و اطمینان.

خدمات استدیو هور

طراحی وب سایت

کمتر کسی وجود دارد که اهمیت وب سایت برای کسب و کارش بی خبر باشد. وب سایت ها کالا، خدمات و یا محصولات شما را معرفی می کنند، مشتریان را به سمت شما جذب می کنند و همچنین می توانند محل مناسبی برای خرید و فروش محصولات و ارتباط با مشتری باشد.

این امکانات زمانی می‌توانند میسر واقع شوند که شما یک وب سایت به روز و مناسب با نیازهایتان داشته باشید. ما در استدیو هور سعی کردیم تا خدماتمان را با توجه به نیاز مشتری به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن ارائه دهیم. همچنین با ارائه مشاوره آنها را راهنمایی کنیم .

پس منتظر چی هستید با ما تماس بگیرید!

ساخت تیزر تبلیغاتی و عکاسی

ساخت تیزرهای تبلیغاتی همراه هزینه بالایی برای کسب و کارها داشته است. بصورتی که بسیاری از کسب و کارها به خاطر این هزینه ها قید ساخت ویدیو و تبلیغ خود را بطور کلی می‌زنند. استدیو هور سعی کرده تا بسته ای را ارائه دهد که مدیران به راحتی و با کمترین هزینه بتانند ویدیویی داشته باشند که به خوبی محصولات و خدماتشان را نمایش دهد.

همچنین اگر به دنبال عکاسی حرفه ای از محصولات، محیط کار هستید که جلوه خوبی برای شبکه های اجتماعی داشته باشد تیم حرفه ای استدیو هور می توانند به شما کمک نماید تا انتخاب درست را انجام دهید. 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان  می توانید با ما تماس بگیرید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در رونق کسب و کار ایفا می کند. تمامی مدیران می توانند بدون نمایش کسب و کارشان در شبکه های اجتماعی بازار بزرگی را از دست می‌دهند اما زمانی می توان از این بازار بزرگ استفاده نمود که با با مدیریت خوب و یک ویترین زیبا همراه باشد.

استدیو هور می تواند که حساب‌های شبکه اجتماعی شما را آنطور که می خواهید مدیریت کند و همچنین با ویرایش تصاویرتان، ویترنی زیبا را برای شما فراهم نماید. تا شما را به اهدافتان نزدیک تر نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بعضی از همکاران ما

ساخت موشن گرافیک

یکی از بهترین و ارزانترین راه ها برای داشتن تبلیغات در فضای مجازی ساخت موشن گرافیک است. انیمیشن های دو بعدی در میان مخاطبان شبکه های مجازی دارای بیشترین بازخورد هستند.

همچنین بسیاری از شرکت ها برای ارائه کارهایشان از این سبک ویدئو ها استفاده می کنند. این سازمانه خدمات، محصولات و حتی پروژه های خود را با استفاده از این نوع ویدئو به مخاطبان و مشتریان ارائه می نمایند. این نوع ویدئو ها در بعضی از موارد حتی از تیزرهای تبلیغاتی بهتر عمل می کنند و بازخورد بهتری دارند. 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان  می توانید با ما تماس بگیرید.

تولید محتوا

برای بسیاری از مدیران وجود وب سایت که در صفحه اول موتورهای جستجو باشند اهمیت بالایی دارد و یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو ساخت محتوای با کیفیت و مرتبط با کسب و کار است.

هورافیک سعی نموده تا با توجه نیازهای مشتریان به تولید محتوا بپردازد تا بهترین نتیجه را برای آنها بدست آورد. این مطالب با توجه به آخرین متد موتورهای جستجو مانند گوگل ساخته می شود.

پس منتظر چی هستید با ما تماس بگیرید!

طراحی گرافیک

تقریبا هر کسی می داند که طراحی گرافیک چیست و چه کارهایی انجام می دهند. اما انتخاب تیم طراحی خوب که بتواند کارها را آنطور که شما مایل هستید انجام دهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

هورافیک سعی نموده تا با استفاده از بهترین و متخصصترین افراد، خدماتی ارائه کند که مشتریان را از هر لحاظ راضی نگه دارد. هر کدام از خدمات بخش گرافیک بصورت تخصصی و با ارائه فرمت نهایی در ورژن های مختلف به مشتریان انجام می گیرد تا مشتریان هورافیک مشکلی از بابت استفاده از سفارشاتشان نداشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تیم ما

masoud-ansari

مسعود انصاری

ali-heidari

علی حیدری

saeed-cheraghali

سعید چراغعلی

تازه ترین مطالب

15 نکته مهم برای برندینگ و بازاریابی

۱۵ نکته مهم برای برندینگ و بازاریابی

توی این مقاله سعی کردم تا نکات مهم برندینگ و بازاریابی یا سوالاتی که زیاد از من در این مورد…
چگونگی انتخاب پالت رنگی برای برند خود

چگونگی انتخاب پالت رنگی برای برند خود

انتخاب پالت رنگی برای برند به بهترین شکل برای کسب و کار با استفاده از این راهنما می فهمید که…
چگونه یک لوگوی خوب طراحی کنیم

چگونه یک لوگوی خوب طراحی کنیم

طراحی یک لوگو خوب خاص و استاندارد نیازمند نقشه راه طراحی یک لوگوی خوب است که هر برند به آن…
چگونه هویت بصری برند را بسازیم

چگونه هویت بصری برند را بسازیم

طراحی و ساخت هویت بصری برند یکی از اولین و مهم ترین مراحل برندسازی است که می ‌توان به راحتی…
بهترین وب سایت ها برای الهام گرفتن طراحی نمونه کار گرافیک

بهترین وب سایت ها برای الهام گرفتن طراحی نمونه کار گرافیک

آیا شما یک طراح گرافیک هستید و به دنبال الهام گرفتن برای نمونه کار گرافیک آنلاین خودید؟ ما یک لیست…