طراحی لوگو
طراحی لوگو جزء جدا نشدنی شما از فرآیند برندسازی است. آیا می خواهید در یاد افراد بیشتری بمانید؟ بخش عمده ای از مارکتینگ و بازاریابی شرکت ها براساس لوگو انجام میشود. شما هم اگر به دنبال این هستید که کار بازاریابی و مارکتینگتان را به موثر ترین حالت انجام بدهید نیاز به یک لوگوی زیبا و در عین حال موثر دارید. در عین حال لوگو می تواند کار را برای برندسازی شما آسان تر کرده و مشتریان بیشتری را به سمت شما بکشاند.
قوی ترین لوگوها ساده ترین داستان ها را بیان می کنند.
چرا به لوگو نیاز دارید؟
شاید دیده باشید که شرکت های بزرگ که برند قوی دارند و لوگوی آن ها در ذهن همه ثبت شده است باز دست به تغییر می زنند تا لوگوی خود را با نیاز های روز بروز کنند. آنها از اهمیت وجود لوگو به خوبی آگاه هستند و می دانند که یک لوگوی مناسب می تواند مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطب بماند و آن را به سمت شما بکشاند. از طرف دیگر لوگو به شما و سازمان شما شخصیت و هویت می دهد که این موضوع به مشتریانتان حس اعتماد به نفس بیشتری می دهد و بر روی بازاریابیتان تأثیر مستقیم دارد.
لوگو اختصاصی خود را داشته باشید
اگر می خواهید خاص باشید و به راحتی در یادها بمانید نیاز به لوگوی اختصاصی دارید. ما در هوافیک تلاش می کنیم تا لوگوی منحصر به فرد شما با توجه به شخصیت سازمان و کسب و کارتان را طراحی کنیم.
داشتن لوگوی اختصاصی شما را از رقبایتان متمایز می کند. یک لوگوی خوب به مشتریانتان این حس را القا می کند که شما در کسب و کارتان حرفه ای هستید و این موضوع باعث می شود که آنها بیشتر به شما اعتماد کنند و بهتر دیده شوید.
انواع طراحی لوگو
طراحی لوگو سه نوع دارد ۱- لوگو تایپ ۲-لوگو تصویری ۳- تلفیق دو گزینه قبلی
لوگو تایپ
با استفاده از تایپو گرافی لوگویی طراحی می شود که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد و شما بتوانید از لوگوی خود را با اعتماد به نفس استفاده کنید. این نوع لوگو ها زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و معمولا در برندسازی شخصی زیاد استفاده می شوند.
لوگوی تصویری
از اشکال، رنگ ها، نمادها و طرح های مختلف برای طراحی این نوع لوگو استفاده می شود. از تایپ های ساده نیز در انتها برای نوشتن نام و عنوان برند نیز استفاده می شود.
لوگوی تلفیقی
این نوع لوگوی از تلفیق دو نوع لوگو قبلی ساخته می شود بطوری که اسم و نشان شما باید طوری طراحی شود که همخوانی داشته باشند و بتوانند در هر جایی استفاده شوند.
ما در هورافیک چطور لوگوی شما را طراحی میکنیم؟
مرحله اول - پژوهش
در این مرحله به شما پرسش نامه ای ارائه می شود که در آن از شما می خواهیم ویژگی های کسب و کار و لوگوی خود را به ما بگویید. هدف از این کار رسیدن به یک نقطه مشترک و شناخت سلیقه شما است. سپس ما به شما پیشنهاداتی برای طراحی لوگو ارائه میدهیم تا ادامه کار را پیش ببریم.
مرحله دوم - ایده اولیه
پس از رسیدن به یک نقطه مشترک و انتخاب پکیج طراحی لوگو ما کار را شروع می کنیم و با توجه به پکیج انتخابی شما چند لوگو به شما ارائه می کنیم. شما یکی از لوگو ها را انتخاب می کنید تا باقی مراحل با آن لوگو طی شود. اگر لوگوی مورد نظرتان در بین لوگوهای ارائه شده نبود ما لوگو های دیگری را طراحی میکنیم تا به چیزی که شما می خواهید برسیم.
مرحله سوم - ارائه و اصلاح
اگر لوگوی ارائه شده به شما در مرحله قبل نیاز به تغییرات داشت ما این تغییرات را برای شما اعمال می کنیم و آن را برای شما اسال می کنید این کار آنقدر انجام میشود که لوگو بهلوگوی ایده آل شما نزدیک شود.
لوگوی خوب خود را با شرایط مطابقت میدهد.
مرحله چهارم - راهنمای استفاده از لوگو
در مرحله آخر فایلی به شما ارائه میشود که لوگوی شما با فرمت های مختلف و نحوه استفاده از این فرمت ها در آن وجود دارد. بطور مثال در هورافیک ما لوگو ها را به گونه ای طراحی می کنیم که قابلیت واکنش گرایی داشته باشند یعنی در هر اندازه ای شما بتوانید از آن استفاده کنید.
پس زمان را از دست ندهید و همین حالا جذب مشتری را شروع کنید
ما به کسب و کارهای زیادی کمک کردیم تا برند خود را بسازند و یا آن را بهبود ببخشند
اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید
برای دریافت قیمت خدمات مختلف با ما تماس بگیرید